2015. augusztus 17., hétfő

Puding növényi tejből

Ez a puding recept nagyon egyszerű, mégis az tetszik benne, hogy nem az a hagyományos, "bőrös" tetejű puding, hanem nagyon hasonlít a boltira, könnyen kanalazható, nem kemény, nem darabos, de nem is nyúlós. Az én fiam nagyon szereti.

Hozzávalók:
500 ml növényi tej (én zab vagy rizstejet használok)
20 g tápióka keményítő
10g kukorica keményítő
+ az ízesítés kakaópor, cukor, vaníliás cukor stb.

Elkészítése:
Én a száraz hozzávalókat (csokipudingnál az 1-2 ek. kakaóport is) elkeverem a fazékban egy kis növényi tejjel csomómentesre, majd felöntöm a többivel, így forralom fel, amikor besűrűsödött, akkor a tűzről lehúzva rakom bele ízlés szerint a cukrot.

epres puding növényi tejből
Készítettem eperszezonban epreset is: kb. 2 marék megtisztított epret leturmixoltam (ez kb 2-2,5 dl lett) kipótoltam növényi tejjel úgy, hogy 500 ml legyen. Innentől pedig ugyanúgy készítettem, mint a többit. Nagyon nagy sikere volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése